Четвер, 25 листопада 2010, 20:10 |
До __________ районного суду м._________, адреса:________________________________ Позивач: Особа_1, проживаю та зареєстрована за адресою:______________________________, тел.:__________________________________, Відповідач: приватний підприємець Особа_2, зареєстрований за адресою:______________________________, тел.:__________________________________ Позовна заява про безоплатне усунення недоліків товару, стягнення неустойки за порушення термінів безоплатного усунення недоліків товару та моральної шкоди 09.08.2006 р. я придбала у магазині «Назва» в м.____________ пральну машину марки BOSCH WOK 2015099511 0238075047667 вартістю 3260 грн. Під час купівлі пральної машини мені був виданий гарантійний талон на придбання товару тривалістю 24 місяці. 17.07.2007 р. - в межах гарантійного терміну, пральна машина вийшла з ладу. Я звернулася в магазин «Назва», безпосередньо до Особи_2 з вимогою про усунення недоліків товару. Цього ж дня пральну машину я з допомогою водія Особи_3 і Особи_4 на автомобілі першого відвезла на ремонт до магазину «Назва». За доставку пральної машину я заплатила Особі_3 50 гривень. Пральна машина на ремонт була прийнята, але дефектного акту чи інших документів про прийом та наявність недоліків в пральній машині не було складено. З моменту здачі пральної машини на ремонт минуло більше ніж півроку. І до цього часу пральну машину мені так і не повернули. Згідно ч.4 ст.42 Конституції України держава захищає права споживачів, здійснює контроль за якістю і безпечністю продукції та усіх видів послуг і робіт, сприяє діяльності громадських організацій споживачів.
|