П'ятниця, 27 травня 2011, 21:40 |
До ________ районного суду м.___________ адреса:________________________________ Позивач: Особа_1, проживаю за адресою:______________________________, тел.:__________________________________ Відповідач: фізична особа-підриємець Особа_2, проживає за адресою:______________________________, тел:___________________________________ Позовна заява про стягнення неустойки у зв’язку із ненаданням телефону з обмінного фонду та прострочення термінів повернення телефону з гарантійного ремонту 8 лютого 2007 року в магазині «Фішка», що розташований в м. Глухові по вул.___________, де відповідач здійснює торгівлю мобільними телефонами, я Особа_1 придбав мобільний телефон марки «Соні Еріксон», модель К-790І за 1989 грн. Однак, в жовтні 2007 року придбаний телефон перестав працювати належним чином - в ньому перестала працювати функція дзвінка, що унеможливлювало його подальше використання. 8 листопада 2007 року я звернувся до відповідача з письмовою вимогою провести гарантійний ремонт телефону, а на час ремонту з обмінного фонду надати мені мобільний телефон аналогічної марки. Але відповідач запропонував мені телефон, який не був аналогічний придбаному. В зв'язку із цим я не здав відповідачу телефон на гарантійний ремонт, а сам звернувся до авторизованого центру фірми «Соні» в м. Суми з проханням відремонтувати телефон. Однак, в цьому центрі мені повідомили, що представлений мною гарантійний талон на телефон не є фірмовим гарантійним талоном фірми «Соні Еріксон», а тому вони не можуть провести гарантійний ремонт мого телефону. Також роз'яснили, що із представленим гарантійним талоном я можу звернутися лише до фірми - продавця. В зв'язку із цим 15 листопада 2007 року мені довелося повторно звернувся до відповідача з проханням провести гарантійний ремонт телефону. Телефон був прийнятий до ремонту і після його проведення, 28.11.2007 року відповідач повернув мені телефон разом із новим фірмовим гарантійним талоном. В той же час наданий фірмовий гарантійний талон був неповністю заповнений, що також унеможливлювало його використання у спеціалізованому сервісному центрі на випадок ремонту.
|