Головна Аналітика Honda Jazz: маленькая машинка, которая на самом деле – большая

Середа, 17 червня 2020, 05:42

На ринку автомобілів Хонда Джаз Гібрид можна сміливо назвати "острівцем стабільності". Попит на нього ніколи не був ажіотажним, та зате і тримався завжди приблизно на одному рівні. Тоді як продажі інших моделей Honda, йшли дуже нерівно. Незважаючи на це необхідність змін явно назрівала. Хоча з кожним випуском ця модель і позбавлялася від ареола "игрушечности", але відчуття зрілості все ж додавалося.
Honda Jazz 2015 року створена з урахуванням смаків "покоління Iphone", що змінилися, але в теж час зберегла те краще, за що її цінували - за репутацію "маленької машинки яка насправді велика". Тепер уже відомий секрет, чому її салон здається таким великим: центр паливного бака зміщений у бік передніх сидінь. Нова Honda творчо розвиває цю ідею: вона стала довша на 10 сантиметрів, а колісна база збільшилася на 3 сантиметри. Що дозволило збільшити об'єм багажника на 17 літрів, тепер він 234 літровий, а із складеними спинками задніх сидінь, об'єм збільшується до вражаючих 1314 літри.Просто для порівняння: зазвичай у автомобілів такого класу об'єм багажника не перевищує 285 літрів. Але саму родзинку без підказки не розпізнати: філософія дизайну тепер така, що якщо скласти певним чином задні сидіння Magic Seats і усе інше, що можна скласти, в машині можна перевозити предмети завдовжки до 2.5 метрів, як в автофургоні.
Трохи про салон: так, пластик, але пластик хороший. Управління робиться системою Honda Connect з сенсорним екраном. Майже всім, що проектується на головний монітор, можна управляти кнопками на з рульовому колесі, це дуже зручно і ергономічно. Швидкий доступ до Інтернету, входи USB, HDMI - усе це є навіть в самій початковій комплектації.

Взагалі салон все більше починає бути схожим на Civic. Товщина рульового колеса продумана ідеально. А ось підлокітник вузький і короткуватий. Двигун 1.3 літра плюс варіатор (CVT). Прямо скажемо, звучить не так, що хочеться прямо зараз бігти в салон. Але ті, хто так думає, швидше за все не в курсі, до якої міри вдалося поліпшити CVT коробки швидкостей за останні роки. Вони настільки ідеально підганяються під параметри двигуна при будь-якому навантаженні на машину, що стають практично не відмітні від звичайних "автоматів". У Honda Jazz і двигун і коробка відлагоджені так, що із самого початку немає завищених очікувань, та зате потім немає і розчарування при їзді.

Витрата палива - традиційно сильна сторона Jazz. 4,8 л/100 км в змішаному циклі і 4,4 л/100 км на автомагістралі, в місті - 5,4 л/100 км. Нам же, в міському циклі, вдалося "опуститися" тільки до 6.8 л/100 км.

За відчуттями, поїздка приємна - сидіння зручні, огляд відмінний, завдяки великому лобовому склу. Машина полегшала на 12% - зараз це модно. Що щодо стійкості? Зазвичай машини з високо розташованим центром тяжіння не розташовують до піруетів на дорозі. Так от в новій Honda Jazz вдалося впровадити сучасні технології контролю стійкості і рульового управління, що дозволяє їй скласти конкуренцію автомобілям і більш високого класу. Завдяки зміненій підвісці, Honda стала краще вписуватися в різкі повороти.

На передніх колесах використовується незалежна підвіска типу МcPherson з газовими амортизаторами, а ззаду - незалежна двохважільна підвіска із стабілізатором. Окрім цього в машині встановлені системи ABS з EBD і вентильовані дискові гальма. Є також інтелектуальний обмежувач швидкості, круїз контроль, система попередження про перешкоду попереду, система прочитування дорожніх знаків, система попередження про зміну смуги руху, система відвертання засліплення і так далі.