Головна Аналітика Надбавка за вислугу років держслужбовцям: нововведення 2016 року

Надбавка за вислугу років держслужбовцям: нововведення 2016 року PDF 
Аналітика
Неділя, 26 червня 2016, 17:02

Уряд визначив нові норми надбавки для держслужбовців в 2016 році. Нововведення в законі про державну службу набрали чинності в травні нинішнього року. Якщо проаналізувати цей документ, то можна виділити повноцінну схему з посадовими окладами, притому що умови праці збереглися. Держслужбовці можуть розраховувати на:

  1. матеріальну допомогу для покращення умов проживання, вирішення сімейних проблем, оздоровлення;
  2. фінансову доплату до заробітної плати за виконання обов’язків працівника, який в силу певних обставин відсутній;
  3. 50% надбавка за бездоганні робочі здобутки, а також за реалізацію особливо важливих завдань.

Умови праці працівників в 2016 році

Особливої уваги заслуговує те, що керівники органів мають законне право встановлювати:

  1. додаткові надбавки за окремі доручення першочергового значення (але не більше 50% від окладу, враховуючи стаж праці);
  2. оплату додаткового навантаження;
  3. розміри окладів працівників, на яких покладено обслуговуючі функції (керуючись розробленою схему окладів);
  4. зменшувати та корегувати розміри надбавок і доплат у разі несвоєчасного або неякісного виконання завдань.

Особлива увага була прикута до пунктів, де вказаний розмір надбавки за вислугу років. Одразу хочеться зауважити, що її рівень зменшився в порівнянні з минулими роками.від 3 років – 10%;

  1. більше 5 років – 15%;
  2. від 10 років – до 20%;
  3. понад 15 років – 25% посадового окладу;
  4. більше 20 років – до 30%;
  5. понад 25 років – 40%.

При встановленні надбавки держслужбовцям за вислугою років до уваги приймається і той стаж державної служби, який був набутий на інших посадах.

Слід зазначити, що працівникам, як і раніше, буде надаватися матеріальна допомога по оздоровленню. В більшості випадків її розмір не перевищує посадового окладу.

Спеціалісти сходяться в тому, реформа наразі не може вирішити всіх існуючих завдань і питань, котрі мають відношення до управління державою. Єдиний шлях – провести комплексну реформу державного сектору управління. Очевидно, що новий закон не зможе діяти з моменту прийняття. Для цього потрібен не тільки часовий задаток, але і кадровий. Наразі важко знайти кваліфікованих спеціалістів, котрі б повністю відповідали критеріям, передбаченим оновленим законом. З часом стане зрозуміло чи був він тим важливим кроком до кращого майбутнього, про яке нам говорять уже не один рік.