Головна Захист прав споживачів Позовні заяви Позовна заява про пропорційне зменшення ціни на товар неналежної якості

П'ятниця, 26 листопада 2010, 22:04

До __________ районного суду м.___________, адреса:__________________________________

Позивач: Особа_1, проживаю та зареєстрований за адресою:________________________________, тел.:____________________________________

Відповідач: ТОВ «Назва», юридична адреса:________________________________, тел.:___________________________________

Позовна заява

про пропорційне зменшення ціни на товар неналежної якості

02 лютого 2006 року я уклала договір №_____ з ТОВ «Назва», відповідно до умов якого відповідач зобов'язався поставити та передати у мою власність новий автомобіль марки MITSUBISHI Colt 1.3, кузов №__________ комплектації АСР КПП механіка, вишневого кольору в кількості 1 шт., вартість автомобіля склала 88 964,00гр.

13 лютого 2006 року між нами був укладений акт приймання-передачі №__________, відповідно до якого мені був переданий вищезазначений автомобіль.

Відповідно до п. 7.1 укладеного між мною та відповідачем договору зазначено, що продавець гарантує належну якість товару, що продається за цим договором, протягом 72 місяців з дня підписання Сторонами Акту приймання-передачі Товару.

Під час використання транспортного засобу мною було виявлено, що в автомобілі скло дверей багажного відділення замінювалося, а на лівих задніх дверях автомобіля виявлені сліди стороннього механічного впливу, які при цьому частково (або повністю) відокремлювались від каркасу кузова автомобіля .

Вказані обставини були виявлені мною в серпні та жовтні 2006 року.

Я одразу звернулася із письмовою заявою до відповідача, повідомивши про виявлені недоліки, на що отримала відповідь про те, що зазначені дефекти є результатом передпродажних робіт, які проводилися в авторизованому сервісному центрі із дотриманням технологій, а тому такі недоліки не є суттєвими.

Отже, виявлені в ході огляду автомобіля MITSUBISHI Colt сліди відновлювальних робіт елементів кузова передньої правової частини, сліди механічного пошкодження на елементах кріплення дверей утворились внаслідок проведення передпродажних робіт.

Так, відповідно до ст. 15 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору. Інформація повинна бути надана споживачеві до придбання ним товару чи замовлення роботи (послуги). В даному випадку п. 3 частини першої цієї статті вказує на необхідність надання споживачу достовірної інформації про основні властивості продукції .

Відповідно до вказаного закону недолік - будь-яка невідповідність продукції вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред'являються до неї, а також інформації про продукцію, наданій виробником (виконавцем, продавцем).

В даному випадку мене не було проінформовано про проведення передпродажних робіт, що при наявності такої інформації безумовно вплинуло б на мій вибір.

...

Отриманий пароль необхідно ввести в це поле і натиснути "Активувати".
УВАГА пароль буде дійсний тільки для одного документа: