Головна Захист прав споживачів Позовні заяви Зразок позовної заяви про безоплатне усунення недоліків товару неналежної якості та стягнення неустойки

П'ятниця, 26 листопада 2010, 09:26

До _________ районного суду м.__________, адреса:________________________________

Позивач: Особа_1, поживаю за адресою:______________________________, тел.:__________________________________

Відповідач: приватний підприємець Особа_2, зареєстрований за адресою:______________________________, тел.:__________________________________

Позовна заява

про безоплатне усунення недоліків товару неналежної якості та стягнення неустойки

18 квітня 2008 р. між мною та відповідачем Особою_2 був укладений договір на доставку і установку у моїй квартирі металопластикових вікон і балконних дверей. В цей день були зроблені заміри і я вніс аванс в сумі 4000 грн.

12 травня 2008 року співробітниками відповідача мені відповідно до договору були установлені металопластикові вікна та балконні двері, після чого я згідно договору заплатив залишок суми 1750 грн. В цей же день коли я відкрив балконні двері, то ручка дверей відпала і залишилась у мене в руці. Як я з'ясував у наслідок бракованого кріплення ручки дверей. Окрім того виявив відсутність відливу наріжного підвіконня, а також відсутність кріплення для протимоскітної сітки. Хоча всі ці роботи і товари були включені в  умови договору.

В цей же день я подзвонив відповідачу і поставив його до відома про те, що товар який він мені продав неналежної якості і, що ручка двері відпала, а також про інші виявлені недоліки. На що відповідач пообіцяв усунути недоліки. Через де який час навідались співробітники відповідача і недоліки товару не усунули мотивуючи це недоліками виробника, пообіцяли наступним разом все виправити.

27 травня 2008 року сплинув 14-денний строк для усунення недоліків  відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».

28 травня 2008 року я відправив відповідачу письмову вимогу в якій виклав претензії що до виявлених недоліків та щодо безоплатного усунення недоліків товару неналежної якості. Через деякий час співробітники відповідача встановили мені кріплення для протимоскітної сітки, та закріпили відлив. А суттєві недоліки - заміну кріплення ручки балконної двері так і не усунули.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживача» - ст.8 ч.1 у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк.

...

Отриманий пароль необхідно ввести в це поле і натиснути "Активувати".
УВАГА пароль буде дійсний тільки для одного документа: