Неділя, 27 березня 2011, 08:23 |
Договір на надання кур’єрських послуг м._____________ від «_____» __________ 2011 р. ______________________, іменоване надалі «Виконавець», в особі ___________________, що діє на підставі Статуту, і ___________________________, що іменується в подальшому «Замовник» в особі ______________________________, що діє на підставі _______________ надалі іменовані «Сторони», уклали цей договір про наступне: 1. Предмет договору 1.1. За договором Виконавець зобов'язується за завданням Замовника надавати послуги з доставки, у разі необхідності зберігання різного роду відправлень, іменованих надалі «кореспонденція» в межах м.___________ і _______________ області. 2. Обов'язки Виконавця. Доставка по м._______ і _____________ області 2.1. Виконавець зобов'язаний прийняти у Замовника кореспонденцію, доставити її за вказаною Замовником адресату в обумовлені терміни 2.2. У разі неможливості доставки кореспонденції Виконавець зобов'язується повідомити про це Замовника по телефону і повернути кореспонденцію з зазначенням причини невручення. Виконавець надає Замовнику звіти по виконаних замовленнях протягом доби після доставки кореспонденції. 2.3. Замовлення по доставці кореспонденції Виконавець приймає і виконує цілодобово без вихідних. 2.4. Доставка кореспонденції, що здійснюється за бажанням Замовника після 18.00, а також у святкові та офіційні вихідні дні оплачується за подвоєним тарифом або обумовлюється окремо. 2.5. Терміни доставки кореспонденції: Кореспонденція доставляється Виконавцем протягом дня за умови, що замовлення надійшло не пізніше 15.30. Виконавець не гарантує доставку кореспонденції в той же день на замовлення, яке надійшло після 15.30. У цьому випадку доставка здійснюється на ранок наступної доби після отримання кореспонденції у Замовника або обумовлюється окремо. 2.6. Після доставки кореспонденції Виконавець при запиті Замовником оригіналу бланку-замовлення з підписом сторони, яка прийняла кореспонденцію, зобов'язується надати даний бланк-замовлення. 3. Обов'язки Замовника.
|